2010-03-09

Fototriss !




Ett tema om tema...........mer finns här

7 kommentarer:

mimmi sa...

Jisses vilka bilder :) här har du varit i farten ordentligt ser jag :)
så fint fotat och så otroliga vackra motiv :)

AnnCathrine sa...

Supertjusiga bilder! Solljus eller solstrålar tänker jag...

Jah Hollis sa...

Fina bilder. Gissar att temat är solsken och stillhet. Eller hav och sjö.

Pennelina sa...

Jag tänker på stillhet och höst.

Otroligt vackra bilder!

Kram från Pennelina :-)

Susanne Lindén sa...

Otroligt vackra bilder!! Min gissning blir solnedgång.

annemarlen sa...

Jättefina bilder! Solnedgång?

Herr D sa...

Tack för alla kommentarer, min tanke var lite suddig som vanligt, Första bilden är soluppgång, mellanbilden är mitt på dagen och den sista i solnedgång.
Så dygnet var tanken ;-)